Conferència del filòleg i traductor Josep Murgades: "Gosar poder una llengua amb Poder"

El Passat 3 d'octubre, la sala d'actes de la Fundació Privada Reddis es va omplir per seguir la conferència del lingüista i filòleg Josep Murgades "Gosar poder una llengua amb poder", que ha repassat la situació de la llengua i aquells condicionants que han dibuixat la seva situació actual. Des del paper de les administracions catalanes i espanyoles, com al de la societat, tant catalanoparlant com castellanoparlant i també el d'aquells col·lectius immigrats des d'altres comunitats lingüístiques. La conferència està emmarcada en les activitats organitzades per les entitats adherides al Correllegua Reus.

El Correllengua és una iniciativa popular que promou i reivindica la llengua i la cultura catalanes a través de diverses activitats organitzades per la societat civil i vol fer xarxa entre totes les entitats i persones que treballem dia a dia en la defensa del català i consolidar de nou el Correllengua a Reus.